הגדרות הבסיס לאתר

הגדרות הבסיס לאתר כוללות את כל ההגדרות של הבסיס (BeTheme), הפייבאייקון, הלוגו, התפריט הראשי ועוד.

להלן הפירוט על כל אחת מההגדרות לפי ה-TODOIST:

שפת האתר, שם האתר ושורת התיאור

תחת הגדרות > כללי מגדירים את שם האתר (להקפיד על שם הלקוח במדויק, זה מופיע בכל מקום) ותיאור של כמה מילים.

כמו כן, יש לבחור את השפה של האתר (עברית / אנגלית).

את ממשק הניהול (שפה + צבעים) אפשר להגדיר תחת "פרופיל אישי" שמופיע תחת "שלום, משתמש":

הגדרות SEO דף הבית

מגדירים תחת "דף הבית" > Yoast SEO, צריך כותרת שתופיע בגוגל לאתר + תיאור (אפשר לקחת מהאודות / פירוט על העסק).

בצ'קליסט לפני ההשקה הטקסט הזה יעבור ליטושים ודיוק, אך את הכותרת הלקוח כבר יראה בפס העליון של הדפדפן כשהוא יקבל קישור לאתר בפיתוח. ולכן – חשוב שזה יהיה השם של המותג שלו וייכתב נכון.

בניית התפריט הראשי לפי עץ האתר והגדרתו ב-2 המיקומים

התפריט הראשי מוגדר תחת "עץ + תכנון האתר" (קובץ אקסל) או בפרויקטים קודמים תחת "סטטוס האתר". זה הקובץ שלפיו אנחנו בונים את הדפים הפנימיים באתר הלקוח.

זה גם הקובץ שלפיו אנחנו בונים את התפריט הראשי (כולל היררכיה). כל התפריטים נמצאים תחת עיצוב > תפריטים.

התפריט הראשי כבר מוגדר ב-2 מיקומים, שזה Touchy (תפריט לסלולר) ו-Main Menu (התפריט הראשי).

שיבוץ הלוגו + פייבאייקון

הלוגו של הלקוח נשמר ב-PNG שקוף בגובה של כ-150 פיקסלים (רוחב משתנה) והפייבאייקון נשמר בקובץ של 200X200 פיקסלים שקוף – PNG.

את הפייבאייקון (שמופיע בפס העליון של הדפדפן בפינה) צריך להזכיר את הלוגו או המותג, ותמיד יש לזכור שהוא יופיע בגודל פיצי, ולכן לפעמים אפילו כדאי לחתוך את הלוגו בצורה חכמה כדי שאפשר יהיה לזהות את המותג.

עדיף אות, נגיעה, או אפילו חתיכת לוגו לפייבאייקון – שנראית טוב בגודל קטן מאוד, מאשר להכניס לפייבאייקון לוגו שלם שנראה כמו איזה קשקוש או פס לא ברור.

הגדרת צורת הכפתורים באתר

x
סייען נגישות
הגדלת גופן